8 Temmuz 2020 Çarşamba

Değişiyoruz...

Merhaba,

3 gündür kafamı kaldıramıyordum, bir halsizlik, bir çarpıntı halleri, ha ağladım ha ağlayacağım durumu...aşırı sıcak, tutulma modu falan dedim, çok ta umursamamaya çalıştım ve nihayet bu sabah zımba gibi uyandım. Bir rüzgar ki dersiniz Bozcaada'dayım (bilen bilir deli severim orayı)...İnsanı kendine getiren, dirilten harika bir rüzgar...Ben ki rüzgarı çok sevmem, resmen aşık oldum bu havaya...Parçalı bulutlu bir hava ve tazeleyici bir esinti, tek kelimeyle müthiş! Sonra dedim ki kendi kendime, sen yaza tutkun bir kadınsın, neyin nesi bu havayla olan aşk meşk hâlleri? Anladım ki insan değişiyor; sevdikleri, zevkleri ve hatta âşık olduğu şeyler bile değişiyor...belki çok acıtıyor, yıpratıyor ama yine de bitti mi bitiyor...Yeni ben'e merhaba, tatlı rüzgâra, benim farkındalığıma ve gözümü açan herşeye çok büyük teşekkürlerimle...♥️

4 yorum: